• 91015550
  • تهران، ستارخان، دریان نو، تقاطع سروش و همایونشهر جنوبی، پلاک ۱۵۸، واحد 1

مزایای دوربین مدار بسته (CCTV)

مزایای دوربین مدار بسته (CCTV)

مزایای دوربین مدار بسته (CCTV)

نصب یک سیستم دوربین مدار بسته (CCTV) اقدامی موثر برای افزایش امنیت و همچنین بهبود کارایی و عملکرد عملیات یک کسب و کار است. می توان به برخی از مزایای دوربین مدار بسته اشاره کرد:

مزایای دوربین مدار بسته (CCTV)

جلوگیری از سرقت

نصب یک سیستم دوربین مدار بسته فوراً برای جلوگیری از مجرمان و سرقت عمل می کند. مزاحمان به دنبال اهداف آسانی هستند که توجه کمی را به خود جلب کنند. دیدن یک سیستم دوربین مدار بسته نصب شده در سایت تجاری شما، آنها را تشویق می کند تا به سمت هدف جدیدی حرکت کنند، زیرا نمی خواهند در دوربین شکار شوند.

دوربین های مداربسته که هم برای امنیت خارجی و هم برای امنیت داخلی موثر هستند، می توانند با پوشش منطقه ای ، از سرقت داخلی جلوگیری کنند. دیدن دوربین ها در داخل محل شما همچنین به مزاحم نشان می دهد که تجارت شما در مورد امنیت جدی است.

جلوگیری از خرابکاری

با وجود سیستم دوربین مدار بسته نیز می توان از خرابکاری جلوگیری کرد. مجرمان نمی‌خواهند دستگیر شوند، بنابراین اگر فکر می‌کنند در حال ارتکاب جرم توسط دوربین دستگیر می‌شوند، احتمالاً به سمت هدف جدیدی می‌روند.

 

مطمئن شوید که دوربین های مداربسته شما بصری هستند و برای حداکثر محافظت در برابر خرابکاری، قسمت های کلیدی سایت شما را پوشش می دهند.

فیلم دوربین شواهد فراهم می کند.

سیستم دوربین مداربسته کسب و کار شما می تواند به شناسایی مجرمان و محاکمه آنها کمک کند. گرفتن مزاحم یا فعالیت مشکوک خود در دوربین ارزشی بیش از به صدا درآوردن زنگ خطر دارد.

پلیس یا مقامات مربوطه می توانند از فیلم های دوربین برای شواهد و همچنین کمک به شناسایی مجرمان تحت تعقیب استفاده کنند.

نظارت بر عملکرد کارکنان

پیگیری عملکرد کارکنان شما یک مزیت بزرگ برای نصب یک سیستم دوربین مدار بسته در محل کسب و کار شما است. شما می‌توانید زمان‌سنجی و حضور و غیاب آن‌ها را کنترل کنید، ابزاری مفید برای زمانی که خودتان در محل نیستید. یک سیستم دوربین مدار بسته همچنین به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا کارکنان شما رفتار مناسب و حرفه ای دارند یا خیر. حتی می‌توانید از این فیلم برای اهداف آموزش مشتری استفاده کنید تا نشان دهید چگونه یا چگونه در محل کار رفتار نکنید.

نظارت بر ایمنی کارکنان

نظارت بر ایمنی کارکنان شما از مزایای نصب یک سیستم دوربین مداربسته است. نه تنها می‌توانید بررسی کنید که آیا از رویه‌های ایمنی پیروی می‌کنند، به‌ویژه زمانی که ممکن است حضور نداشته باشید، بلکه می‌توانید از فیلم‌ها نیز به عنوان مدرک در صورت وقوع حادثه و ادعایی استفاده کنید.

دید کل محل کسب و کار

غیرممکن است که به یکباره همه جا باشید. از یک سیستم دوربین مداربسته استفاده کنید تا یک جفت چشم اضافی شما باشد. هنگامی که سیستم دوربین مداربسته شما برای پوشش کل محل کسب و کار شما راه اندازی شد، می توانید یک نمای کلی از کل سایت خود را از یک دستگاه داشته باشید.

 

احساس كنترل بيشتري بر آنچه در روز مي‌گذرد داشته باشيد و مديريت كسب و كار خود را بهبود بخشيد. با دیدن اتفاقات محل کسب و کار خود از طریق دوربین مدار بسته، به احتمال زیاد می توانید زمینه های بهبود را شناسایی کنید که باعث افزایش کارایی و بهره وری کسب و کار می شود.

مطالبات بیمه ای

فیلم‌های دوربین مداربسته از سیستم کسب‌وکار شما می‌تواند منبع خوبی برای شواهد در هنگام رسیدگی به دعاوی بیمه باشد و می‌تواند برای پرونده شما مفید باشد. این یک مزیت اصلی نصب آن است و می تواند برای محافظت از کسب و کار و کارمندان خود استفاده شود.

کاهش حق بیمه

بسیاری از شرکت های بیمه می دانند که نصب یک سیستم دوربین مدار بسته امنیت کسب و کار شما را افزایش می دهد و بنابراین می توانید از کاهش حق بیمه بهره مند شوید. از آنجایی که محل شما خطر امنیتی کمتری دارد، هزینه‌های کمتری را تجربه می‌کنید و سیستم دوربین مداربسته شما را بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

آرامش خاطر

یکی از مزایای سیستم های دوربین مدار بسته که نباید نادیده گرفته شود، آرامش خاطری است که با دانستن اینکه تمام قسمت های سایت شما تحت نظارت است، تجربه خواهید کرد. نگرانی از آنچه در محل اتفاق می افتد را از بین ببرید، زمانی که شما آنجا نیستید یا زمانی که کسب و کار تعطیل است، شاید در تعطیلات آخر هفته، تعطیلات بانکی یا در کریسمس.

نصب دوربین مداربسته تجاری

نصب یک سیستم دوربین مدار بسته برای کسب و کار شما آسان است. نوع سیستم خود را انتخاب کنید، مانند سیمی یا بدون سیم، و همچنین نوع دوربین ها و قطعات را انتخاب کنید. سیستم‌های دوربین مداربسته تجاری این قابلیت را دارند که بدون مانیتورینگ یا مانیتورینگ کنترل شوند و سیستم‌های دوربین مداربسته 24/7 نظارت بر خرابی‌ها، فعالیت‌های مشکوک و خطاهای سیستم را فراهم می‌کنند.

درباره آلفا رایان

در آلفا رایان ، ما مشتاق ایمنی و امنیت شما هستیم.  به این معنی که طبق آخرین و بالاترین استانداردها کار می کنیم.

ما سیستم های مختلفی را ارائه می دهیم که همه آنها کاملاً قابل تنظیم هستند. تیم طراحی ما یک سیستم دوربین مدار بسته سفارشی متناسب با نیازهای تجاری و امنیتی شما ایجاد خواهد کرد.

برای راهنمایی و مشاوره با تیم آلفا رایان در تماس باشید.

cctv instalation alpharayan
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.